Hansel valitsi Helpten -sähköisen ajopäiväkirjan teille!

Digitalisoituminen ja työn tehostaminen ovat olleet pinnalla jo vuosia – eikä syyttä. Kun tähän yhdistetään vihreät arvot ja tarjotaan kokonaisuutta palveluna, niin olemmekin lähellä kaikkia palvelevaa ratkaisua. Helpten -sähköinen ajopäiväkirja on palvelu ajoneuvojen seurannalle ja ajotietojen automaattiselle keräämiselle. Palvelu tuottaa automaattisesti mm. ajoneuvojen sijaintitiedot, sähköisen ajopäiväkirja verottajaa varten ja ajoreittihistorian.

Perinteinen käsin täytettävä ajopäiväkirja vie aikaa, ja virheelliset kirjaukset aiheuttavat päänvaivaa niin työntekijöille kuin työnantajille. Turhan usein se jää jopa kokonaan tekemättä.

Helptenin sähköisellä ajopäiväkirjalla varmistat, että lain vaatimat tiedot ovat reaaliaikaisesti saatavilla, eikä tietojen kirjaaminen ja käsittely kuluta kenenkään hermoja. 

 

Sähköisen ajopäiväkirjan käyttäminen:

 

Helptenin sähköisen ajopäiväkirjan hyödyt:

 

Hensel valitsi Helpten -sähköisen ajopäiväkirjan teille!

Valtion yhteishankintayksikkö Hansel kilpailutti ajoneuvojen rahoitusta ja hallinnointia koskevan palvelukokonaisuuden (Hansel-puitesopimus T/2892/01012018/AFR). Helpten vastaa tässä kokonaisuudessa ajoneuvojen seuranta- ja ajotietopalveluista sekä sähköisestä ajopäiväkirjasta – palveluista, joiden avulla voidaan helpottaa arkea ja saavuttaa merkittäviä kustannussäästöjä.

 

Laajalti luotettu toimija - yli 500 yritysasiakasta Suomessa

Suomalainen Helpten on palveleva automaattisen ajopäiväkirjan tuottaja ja ajoneuvokaluston hallinnan asiantuntija. 10 vuoden kokemus suomalaisten autoilijoiden tarpeista on hionut palvelumme huipputasolle.

Erityisen paljon kiitosta asiakkailtamme olemme saaneet siitä, että asiakaspalvelumme auttaa aina ja tarvittaessa tulemme aina paikan päälle asiakkaamme avuksi. Yli 500 yritystä tai julkista organisaatiota käyttää palveluitamme joka päivä.

Viimeisimpänä Hansel-puitesopimusasiakkaaksemme on lähtenyt Geologian tutkimuskeskus GTK.

 

Suomalainen tuote ja kotimaisella palvelulla

Olemme erikoistuneet ajotietopalveluihin ja vahvasti keskittyneet, että kotimaiset tuotteet saavat seurakseen kokonaisvaltaisen ja laadukkaan palvelun.

Palveluumme kuuluu, että opastamme alkuun, ja tarvittaessa apua tarjoaa Helptenin asiakaspalvelu ja käyttötuki.

 

Helppo ja nopea käyttöönotto

Helptenin ajotietopalveluiden käyttöönotto tapahtuu avaimet käteen -periaatteella ja pitää sisällään perusteellisen käyttöönottosuunnitelman, asennukset, opastuksen ja tuen. Valmis konseptimme takaa, että palvelut saadaan käyttöön tyypillisesti 2-3 viikossa.

Ajoneuvoon asennetaan ajotietolaitteisto sovitusti koko Suomen kattavassa valtuutetuissa asennuspisteissä tai asiakkaan luona. Laitteisto lähettää ja tallentaa ajoneuvon tiedot (sijainti, nopeus, ajosuunta ja matka) muutaman sekunnin välein Helpten-palveluun. Laitteisto paikantaa ajoneuvoa GPS-signaalin avulla.

Palvelu toteutetaan telematiikkalaitteistolla, joka sisältää Suomessa valmistetun ajoneuvotietokoneen (Aplicom), GSM/GPS antennit ja kaapelit, GSM-liittymän ja SIM-kortin tietoliikennettä varten sekä kartat automaattisilla päivityksillä.

 

Yksinkertainen käyttö ja monipuolinen hyödyntäminen

Internetpohjaisesta palvelustamme voidaan omalla salasanallaan hyödyntää tietoja tekemällä erilaisia raportteja. Palvelu on käytettävissä niin älypuhelimella kuin tietokoneella. Palvelussa on esimerkiksi verottajaa ja työnantajaa varten valmiit raporttipohjat, joihin halutut ajotiedot voi siirtää helposti muutamalla klikkauksella.

  

Tulemme mielellämme kertomaan, miten Helptenin ajopäiväkirjapalvelut hyödyttävät juuri teidän organisaationne toimintaa. Laita viestiä tai soita, niin sovitaan jatkosta!

 

Ville Mäkinen
Business Development Manager
+358 40 156 8444
ville.makinen@helpten.fi