Elisa Auto -palvelu siirtyy liiketoimintakaupalla Helpten Oy:lle

16.05.2019, Rauno Toivonen

Elisa on selkeyttänyt palveluvalikoimaansa ja sopinut Elisa Auto -palvelun kokonaisvastuun siirtämisestä Helpten Oy:lle 1.6.2019 alkaen. Ajoneuvojen huoltoon, paikannukseen ja ajoseurantaan keskittyneet palvelut siirtyvät kokonaisuudessaan yhteystyökumppani Helptenille.


Elisa ja Helpten ovat tehneet yhteistyötä jo pitkään ammattiautoilun digitalisoimiseksi. Liiketoimintakauppa on luonnollinen jatko yhteistyölle. Helpten on tähänkin saakka ollut päävastuussa Elisa Auto -projekteista ja tuotteen eteenpäin viemisestä. Kaupan myötä Suomen ammattiautoilun palveluiden edelläkävijänä Helpten ottaa kokonaisvastuun Elisa Auto -palvelusta ja sen kehittämisestä edelleen. Elisa Auto -asiakkaille palvelut säilyvät samana eikä käyttökatkoksia aiheudu.


Palvelun laskutus alkaa Helptenin kautta heinäkuussa 2019. Elisa Auto -palveluihin liittyvissä tilaus- ja laskutusasioissa Helptenin asiakaspalvelu palvelee 1.6.2019 lähtien sähköpostitse helpten@helpten.fi tai puhelimitse 010 423 7080 (arkisin klo 09.00-16.00). Helpten vastaa jatkossa myös Elisa Auton tukipalveluista. 1.6.2019 lähtien tukipalvelut sisältyvät kuukausimaksuun eli yhteydenotoista Helpten asiakaspalvelunumeroon ei veloiteta lisämaksua.
 

Tukipalvelun yhteystiedot:
• support@helpten.fi
• 010 423 7081 arkisin 9-16

Kiitämme Elisa Auto -asiakkuudestanne ja yhteistyöstä kanssamme!