INFÖRANDET AV HELPTEN TJÄNSTEN
Tio års erfarenhet av finska bilisters behov har finslipat vår tjänst på toppnivå.
Vår kompetenta personal betjänar våra kunder på bästa möjliga sätt.
![Helpteniläiset](https://www.helpten.fi/Image/Helpten_kahvilla_lowres.jpg)
SERVICE MED NYCKELFÄRDIG-PRINCIPEN FRÅN BÖRJAN TILL SLUT
- Vi har färdiga e-postmallar som berättar om ibruktagandet åt förarna
- Vi genomför installationer av fordonsenheter enligt kundens önskemål
- Tjänstens användarsupport och kundtjänsten stöder kunden och löser problemsituationer individuellt
KUNDFÖRETAGETS CHEFER BEHÖVER INTE LÄNGRE ANVÄNDA TID TILL PROJEKT ELLER TILL ATT TA I BRUK SYSTEMET,
eftersom företagets representant skickar ett enda e-postmeddelande till sina anställda.
HELPTENS PROJEKTLEDARE TAR HAND OM RESTEN:
- Svarar på användarnas frågor
- Användarna väljer under ledning av Helpten rätt typ av telematikenhet
- Tidpunkterna för installation av enheter avtalas tillsammans med användarna
- Vid behov ordnar Helpten en utbildning åt användarna om tjänsten
VARJE BILKÖRANDE KUND ÄR VÄLKOMMEN TILL OSS!
KONTAKTA OSS
![](https://www.helpten.fi/web_ulkoasut/easy_helpten_oy/images/Ota_yhteytta_helpten_iso.png)
EN NÖJD KUND ÄR DET VIKTIGASTE FÖR OSS
Genom ett kundorienterat servicekoncept säkrar vi leveransen av en lyckad tjänst samt en daglig användning.