INFÖRANDET AV HELPTEN TJÄNSTEN
Tio års erfarenhet av finska bilisters behov har finslipat vår tjänst på toppnivå.
Vår kompetenta personal betjänar våra kunder på bästa möjliga sätt.

SERVICE MED NYCKELFÄRDIG-PRINCIPEN FRÅN BÖRJAN TILL SLUT
- Vi har färdiga e-postmallar som berättar om ibruktagandet åt förarna
- Vi genomför installationer av fordonsenheter enligt kundens önskemål
- Tjänstens användarsupport och kundtjänsten stöder kunden och löser problemsituationer individuellt
KUNDFÖRETAGETS CHEFER BEHÖVER INTE LÄNGRE ANVÄNDA TID TILL PROJEKT ELLER TILL ATT TA I BRUK SYSTEMET,
eftersom företagets representant skickar ett enda e-postmeddelande till sina anställda.
HELPTENS PROJEKTLEDARE TAR HAND OM RESTEN:
- Svarar på användarnas frågor
- Användarna väljer under ledning av Helpten rätt typ av telematikenhet
- Tidpunkterna för installation av enheter avtalas tillsammans med användarna
- Vid behov ordnar Helpten en utbildning åt användarna om tjänsten
VARJE BILKÖRANDE KUND ÄR VÄLKOMMEN TILL OSS!
KONTAKTA OSS

EN NÖJD KUND ÄR DET VIKTIGASTE FÖR OSS
Genom ett kundorienterat servicekoncept säkrar vi leveransen av en lyckad tjänst samt en daglig användning.